marți, 29 mai 2012

Vesnica reabilitare. Bulevardul Regina Elisabeta

Am vazut ca au disparut statuile de la Casa Poporului. Am inteles deci ca au fost transferate la locul de origine, la Universitate. Am vrut sa vad cum arata zona Universitatii, iar in drum am parcurs si Bulevardul Regina Elisabeta.

Acum, ca am vazut, ma bucur ca daca tot sunt roman, macar sunt bucurestean. Nu pentru ca e o mare smecherie de orasul meu. Ma gandesc cum ar fi sa vin din provincie, atras de propaganda din televiziuni, si sa am revelatiile din fotografiile de mai jos. Principalul avantaj de a fi bucurestean este acela ca țepele (invitatiile la vizitat orasul, centrul vechi) nu costa bani. Cum ar fi sa vin de undeva din tara cu trenul sau cu masina si sa ma cazez la hotel, atras de mirajul capitalei.

Asa ca incerc sa scutesc curiosii naivi de experiente neplacute. Dupa cum se vede mai jos, Bulevardul Regina Elisabeta este in vesnica reabilitare. Se fac noi lucrari, se sapa noi gropi si santuri. Iar urmele vechilor lucrari de reabilitare se suprapun "fericit" peste alte lucrari de... reabilitare anterioare. Putem "admira" alte mizerii edilitare, cum ar cabluri aeriene, structuri hidoase de utilitate incerta, balti etc. Un haos sinistru realizat cu costuri uriase, cu pretul crizei perpetue!

Nu putem sa ii convingem pe nemernicii de la putere sa-si recunoasca propria ticalosie. Dar putem sa punem pe blog "realizarile" care le definesc incapacitatea de a face ceva bun si contraperformantele. Mai ales ca suntem in plina campanie electorala.

Singurul motiv pentru care as veni la vot ar fi sa existe pe buletin in dreptul fiecarui candidat o optiune de tipul "Nu vreau sa fie ales" sau "Nu ma reprezinta" sau "Nu are ce cauta acolo". Nu este normal ca procesul electoral sa fie o fatalitate, adica pana la urma un nemernic tot va ajunge sa-si faca de cap cu banii publici. Decat cu nemernici la putere, evident ca mai bine lipsa.






 

Un comentariu:

  1. Si la noi este praf orasul.Nu mai este loc pentru pietoni,este tot numai gauri,se merge pe marginea strazii.Ce mai,un talmes balmes.Dar sa speram in vremuri mai bune.

    RăspundețiȘtergere