luni, 23 iulie 2012

Apa calda

Desi Ponta spunea ca preia puterea ca sa scurteze suferintele romanilor, vad ca problemele mele sunt aceleasi si ca nu depind de cine este la putere. Una dintre aceste probleme: apa calda. Am pus aici o serie de 30 de poze facute chiar astazi, 23.Iulie.2012, cand am venit de afara si am deschis apa calda. Daca am facut 30 de poze, e clar ca fenomenul a durat o gramada. E clar ca tot o gramada de bani voi plati regiei mizerabile, furnizoare de apa calda de acelasi tip. Dar asa sunt eu. Asa sunt multi alti romani, fara voia noastra, generosi cu hotii. Pentru ca aceasta este o hotie, printre altele nenumarate, oferite de vidul legislativ care este generat de ticalosii de la putere, indiferent de partidul din care fac parte (PSD, PNL, PDL). Ce ar rezolva niste reclamatii? Absolut nimic.

Pana la urma m-am plictisit, am obosit si am renuntat sa mai pozez. Ar fi mai simplu sa pun o camera web. Imi cer scuze pentru disconfortul creat la vederea acestor poze. Dar, printre altele, si aceasta e viata mea.





























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu